Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jak oceniasz tegoroczny MEGAzlot? (skala szkolna) |
1 |
|
0% |
[ 0 ] |
2 |
|
0% |
[ 0 ] |
3 |
|
0% |
[ 0 ] |
4 |
|
9% |
[ 1 ] |
5 |
|
72% |
[ 8 ] |
6 |
|
18% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 11 |
|
Autor |
Wiadomość |
pR0SiAczek 6th gear

Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 1970 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Wto Lip 22, 2008 08:52 Temat postu: Ankieta po MEGAzlocie |
|
|
Aby przygotować w przyszłym roku następną imprezę dobrze jest znać plusy i minusy tegorocznej oczami jej uczestnikow. Oczywiście możemy mówić tylko o sprawach od nas zależnych a nie np o pogodzie.
Dlatego proponuję, aby każdy wypowiadający się krótko rozwinął swoją opinię w następujących kategoriach (kopiujcie ich nazwy i piszcie)
1. Lokalizacja
2. Przygotowanie organizacyjne
3. Bezpieczeństwo
4. Konkurencje
5. Nagłośnienie i prowadzenie
6. Nagrody _________________ Power is nothing without control
-------------------------------------
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Komar 1st gear


Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 27 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto Lip 22, 2008 09:59 Temat postu: |
|
|
dałem 5 co by sie Wam w d... niepoprzewracalo
a tak naprawde to zlocik jak zwykle zorganizowany bardzo dobrze, i sprawniej chyba niz w zeszlym roku
naprawde ok !!!
1. Lokalizacja - bardzo dobra
2. Przygotowanie organizacyjne - bardzo dobre
3. Bezpieczeństwo - rewelacja
4. Konkurencje - dobre, chociaz te belki na koncu trzeba przemyslec
5. Nagłośnienie i prowadzenie - dobre
6. Nagrody - bardzo dobre |
|
Powrót do góry |
|
 |
Ralphj 1st gear

Dołączył: 24 Lip 2007 Posty: 6 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Wto Lip 22, 2008 21:43 Temat postu: |
|
|
Wszystko jak najbardziej ok
tylko wg mnie przy sprawnosciowce dodawanie dokladnie odleglosci do czasu do czasu przejazdu nie bylo zbyt super rozwiazaniem.
Powinno byc tak jak w jezdzie rownoleglej czyli o,5 sekundy za 10 cm., zamiast 1 sek za 1 centymetr - takie rozwiazanie nie ma sie nijak do przejazdu ktory trwa ok 50 sek.
Ale ten temat zostawiam dla was do przedyskutowania ....
Dla mnir\e i tak bylo wszystko super zorganizowane i jedno jest pewne - organizacji musimy sie od was uczyc zeby ogarnac nasz zlot w Miko _________________ GTC z MCKP |
|
Powrót do góry |
|
 |
Bizon 4th gear


Dołączył: 18 Lip 2006 Posty: 211 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto Lip 22, 2008 22:52 Temat postu: |
|
|
1. Lokalizacja
PLUS
=> więcej miejsca na przeprowadzenie bardziej wymagających konkurencji
MINUS
=> na tak dużym placu nie widac jak dużo aut w rzeczywistości przyjechało, a na placu Jagiellończyka zawsze było widac, że impreza ma duży rozmach
ogólnie większy plac jest lepszy
2. Przygotowanie organizacyjne
PLUS
=> wszystko oki, tym bardziej, że było to po sobotnim wieczorku
MINUS
=> brak karteczek z trasami przejazdów
=> za opóźnienia związane z brakiem zasilania można miec tylko pretensje do Galerii
3. Bezpieczeństwo
PLUS
=> ochrona i nie planowane przejazdy policji przez co nikt nie szalał po parkingu dla odwiedzających sklepy ( nie licząc BMW )
=> dokładnie wydzielone parkingi i miejsce do przeprowadzenia konkurencji
MINUS
=> momentami było ciasno dla większych aut, ale z drugiej strony by było za szeroko dla mniejszych
=> dodatkowe zabezpieczenie danych
na przyszłośc można też pomyślec ogrodzeniu całości barierkami, żeby było bezpieczniej
4. Konkurencje
PLUS
=> nowe i bardziej wymagające konkurencje
=> bardzo widowiskowe konkurencje
MINUS
=> brak konkurencji dla kobiet
=> przy Car Audio sprzęt do pomiarów lub firma tym się zajmująca - będzie bardziej profesjonalnie
może w przyszłości jakiś pokaz driftu skoro BMW było takie chętne
i jakiś pokaz ratownictwa drogowego ( zawsze można się czegoś nauczyc )
5. Nagłośnienie i prowadzenie
=> wszystko sprawnie szło i było oki
6. Nagrody
=> podziękowania dla wszystkich sponsorów  _________________ Tomek - Bydgoszcz
GG 159719
=> kiedyś Laga 1, teraz Laga 2  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek_RSi 1st gear


Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 11 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Sro Lip 23, 2008 07:36 Temat postu: |
|
|
Bizon napisał: | MINUS
[...]
=> przy Car Audio sprzęt do pomiarów lub firma tym się zajmująca - będzie bardziej profesjonalnie |
z tego co napisałeś wynika, że chcesz kategorii db drag (na głośność). Bo ocena sound off polega wyłącznie na ocenie sędziego. Nie sprzętu pomiarowego. Nie firmy.
Na zawodach rangi ogólnopolskiej jest tak samo - wsiada sędzia i ocenia wg kryteriów. Inna rzecz, ze są rózne kategorie, dzięki którym jest możliwe bardziej sprawiedliwe porównanie instalacji. I tak nieźle, że na Megazlocie oceniający znalazł jakiś złoty środek pomiędzy dźwiękiem, mocą, jakością zabudowy i innymi czynnikami, które normalnie są dzielone do róznych klas. Zerknij na pasca.org.pl - sporo to wyjaśni. _________________ Tomek // PIKUR 3M
http://www.renaultclio.pl
----------------------------------------------------
- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa. - Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą? - Worek kartofli. |
|
Powrót do góry |
|
 |
rosa Admin

Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3413 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Sro Lip 23, 2008 08:40 Temat postu: |
|
|
Bizon napisał: | 1. Lokalizacja
PLUS
=> więcej miejsca na przeprowadzenie bardziej wymagających konkurencji
MINUS
=> na tak dużym placu nie widac jak dużo aut w rzeczywistości przyjechało, a na placu Jagiellończyka zawsze było widac, że impreza ma duży rozmach
ogólnie większy plac jest lepszy
|
No niestety tak to jest Tam musialoby przyjechac okolo 150 aut, aby caly teren przeznaczony na MEGAzlot byl wypelniony...
Bizon napisał: |
2. Przygotowanie organizacyjne
PLUS
=> wszystko oki, tym bardziej, że było to po sobotnim wieczorku
MINUS
=> brak karteczek z trasami przejazdów
=> za opóźnienia związane z brakiem zasilania można miec tylko pretensje do Galerii
|
Karteczki z przejazdami na 99% powroca w przyszlym roku... Teraz niestety zabraklo na to czasu
Bizon napisał: |
3. Bezpieczeństwo
PLUS
=> ochrona i nie planowane przejazdy policji przez co nikt nie szalał po parkingu dla odwiedzających sklepy ( nie licząc BMW )
=> dokładnie wydzielone parkingi i miejsce do przeprowadzenia konkurencji
MINUS
=> momentami było ciasno dla większych aut, ale z drugiej strony by było za szeroko dla mniejszych
=> dodatkowe zabezpieczenie danych
|
Niestety problem, z ktorymi boryka sie chyba kazda konkurencja, w ktorej nie ma podzialu na klasy... Jedyne wyjscie to puscic najpierw male auta, poszerzyc przejazd i puscic wieksze... Innej opcji chyba nie da sie wykombinowac...
Bizon napisał: |
na przyszłośc można też pomyślec ogrodzeniu całości barierkami, żeby było bezpieczniej
|
Moze byc z tym problem... Teren byl ogromny i w przypadku CH potrzebowalibysmy kilkuset metrow barierek... Raczej ciezkie to zrealizowania...
Bizon napisał: |
4. Konkurencje
PLUS
=> nowe i bardziej wymagające konkurencje
=> bardzo widowiskowe konkurencje
MINUS
=> brak konkurencji dla kobiet
=> przy Car Audio sprzęt do pomiarów lub firma tym się zajmująca - będzie bardziej profesjonalnie
|
Konkurencja dla kobiet zawsze jest brana pod uwage przed zlotem... Z drugiej strony Panie chcialy rownouprawnienia Pomyslimy nad powrotem do tego podzialu.
Bizon napisał: |
może w przyszłości jakiś pokaz driftu skoro BMW było takie chętne
i jakiś pokaz ratownictwa drogowego ( zawsze można się czegoś nauczyc )
|
drift raczej nie... pokaz ratownictwa jak najbardziej TAK. Byl juz takowy dwukrotnie na MEGAzlocie (w jedym nadawales sie idealnie na poszkodowanego ;D) i postaramy sie ponownie je organizowac... Niemniej warto aby kazdy mogl tez pocwiczyc na fantomie... Zobaczymy co da sie z tym zrobic
Bizon napisał: |
5. Nagłośnienie i prowadzenie
=> wszystko sprawnie szło i było oki
6. Nagrody
=> podziękowania dla wszystkich sponsorów  |
Rowniez przylaczamy sie do podziekowan  _________________ Elbląg moim miastem, RENAULT moją marką |
|
Powrót do góry |
|
 |
rosa Admin

Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3413 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Sro Lip 23, 2008 08:50 Temat postu: |
|
|
Ralphj napisał: | Wszystko jak najbardziej ok
tylko wg mnie przy sprawnosciowce dodawanie dokladnie odleglosci do czasu do czasu przejazdu nie bylo zbyt super rozwiazaniem.
Powinno byc tak jak w jezdzie rownoleglej czyli o,5 sekundy za 10 cm., zamiast 1 sek za 1 centymetr - takie rozwiazanie nie ma sie nijak do przejazdu ktory trwa ok 50 sek.
Ale ten temat zostawiam dla was do przedyskutowania ....
Dla mnie i tak bylo wszystko super zorganizowane i jedno jest pewne - organizacji musimy sie od was uczyc zeby ogarnac nasz zlot w Miko |
Hmm... 1=1 moze nie jest zbyt dobre, niemniej pamietaj, ze trzeba jakos motywowac do szybkiej i zarazem precyzyjnej jazdy No mamy kilka miesiecy, aby wymyslec ewentualnie jakis nowy sposob punktacji, chociazby w rownoleglym... Dziekuje wszystkim za cenne uwagi i czekamy na wiecej ) _________________ Elbląg moim miastem, RENAULT moją marką |
|
Powrót do góry |
|
 |
pR0SiAczek 6th gear

Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 1970 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Sro Lip 23, 2008 09:59 Temat postu: |
|
|
dane odzyskane wyniki na stronie http://www.megazlot.elblag.com.pl _________________ Power is nothing without control
-------------------------------------
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Bizon 4th gear


Dołączył: 18 Lip 2006 Posty: 211 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sro Lip 23, 2008 13:01 Temat postu: |
|
|
rosa napisał: | Ralphj napisał: | Wszystko jak najbardziej ok
tylko wg mnie przy sprawnosciowce dodawanie dokladnie odleglosci do czasu do czasu przejazdu nie bylo zbyt super rozwiazaniem.
Powinno byc tak jak w jezdzie rownoleglej czyli o,5 sekundy za 10 cm., zamiast 1 sek za 1 centymetr - takie rozwiazanie nie ma sie nijak do przejazdu ktory trwa ok 50 sek.
Ale ten temat zostawiam dla was do przedyskutowania ....
Dla mnie i tak bylo wszystko super zorganizowane i jedno jest pewne - organizacji musimy sie od was uczyc zeby ogarnac nasz zlot w Miko |
Hmm... 1=1 moze nie jest zbyt dobre, niemniej pamietaj, ze trzeba jakos motywowac do szybkiej i zarazem precyzyjnej jazdy No mamy kilka miesiecy, aby wymyslec ewentualnie jakis nowy sposob punktacji, chociazby w rownoleglym... Dziekuje wszystkim za cenne uwagi i czekamy na wiecej ) |
moim zdaniem Rosa ma rację, bo w przeciwnym wypadku każdy będzie zwracał uwagę na prędkośc przejazdu, a nie na jego dokładkość
PS
jeżeli będzie potrzebna jakaś pomoc w przyszłym roku, to tylko dajcie znać  _________________ Tomek - Bydgoszcz
GG 159719
=> kiedyś Laga 1, teraz Laga 2  |
|
Powrót do góry |
|
 |
pR0SiAczek 6th gear

Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 1970 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Sro Lip 23, 2008 16:38 Temat postu: |
|
|
dajemy znac ze bedzie potrzebna pomoc w przyszlym roku _________________ Power is nothing without control
-------------------------------------
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
basenji 6th gear


Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1265 Skąd: EBląg - Kamionka
|
Wysłany: Pią Lip 25, 2008 18:37 Temat postu: |
|
|
Pomoc będzie potrzebna.
Chyba jako wpisowe uznamy pracę w trakcie rozstawiania i zwijania placu.
I może zrobimy "Dzień Gości" - będą robili nam grillka i stawiali piwko.
zdrówko _________________ Megi II w trakcie tuningu
www.tomaszstezala.pl |
|
Powrót do góry |
|
 |
blondas 4th gear


Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 350 Skąd: warszawa-koszalin
|
Wysłany: Sob Lip 26, 2008 10:48 Temat postu: |
|
|
na mnie mozecie liczyc przy rozstawianiu...i tak nie lubie dlugo spac  |
|
Powrót do góry |
|
 |
rosa Admin

Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3413 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Sob Lip 26, 2008 11:10 Temat postu: |
|
|
Tylko PLS o zabieranie ze soba slonca (tak na wszelki wypadek)
P.S
My sie oczywiscie postaramy odwdzieczyc pomoca w kwietniu 2009  _________________ Elbląg moim miastem, RENAULT moją marką |
|
Powrót do góry |
|
 |
adadur Gość

Dołączył: 25 Cze 2008 Posty: 2
|
Wysłany: Pon Lip 28, 2008 07:58 Temat postu: |
|
|
Jako niezależny obserwator wrzucę swoje 5 groszy:
1. Lokalizacja
Nie jest źle ale brakowało nieco klimatu - np. tego z Pl. Jagielończyka, ale jest parę zalet jak przestrzeń, nawierzchnia. Ciekawe jak by to wypadło na parkingu PWSZu przy Grunwaldzkiej.
2. Przygotowanie organizacyjne
Wielkie brawa - jak by dawali medale za to z pewnością były by zasłużone
Jedna tylko uwaga - wjazd na plac powinien być zrobiony po przeciwnej stronie lub od strony AutoRadexu. Ludzie chcący przejść się przy autach byli przeganiani a chyba nie taki był zamysł.
3. Bezpieczeństwo
Powiedziałbym było OK. W przejeździe sprawnościowym był jeden nawrót, który nie był "przemyślany". Barierki powinny być poszerzone a przed nimi ustawione pachołki ograniczające "promień" nawrotu.
4. Konkurencje
Jazda z kołem OK, sprawnościówka również - tylko w pierwszych przejazdach kierowcy były trochę zakręceni. Jazdy równoległej nie widziałem.
5. Nagłośnienie i prowadzenie
BRAWO!
6. Nagrody
bez opinii
Co do naliczania punktów przy zatrzymaniu przed belką to może taki system:
0-10cm - 0,25 pkt (czyli + 15sek)
11-20cm - 0,5 pkt (+30 sek)
21-30cm - 1 pkt (+60sek)
31cm wzwyż 2 pkt (+120sek) |
|
Powrót do góry |
|
 |
Bizon 4th gear


Dołączył: 18 Lip 2006 Posty: 211 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią Sie 01, 2008 13:39 Temat postu: |
|
|
Tomek_RSi napisał: | Bizon napisał: | MINUS
[...]
=> przy Car Audio sprzęt do pomiarów lub firma tym się zajmująca - będzie bardziej profesjonalnie |
z tego co napisałeś wynika, że chcesz kategorii db drag (na głośność). Bo ocena sound off polega wyłącznie na ocenie sędziego. Nie sprzętu pomiarowego. Nie firmy.
Na zawodach rangi ogólnopolskiej jest tak samo - wsiada sędzia i ocenia wg kryteriów. Inna rzecz, ze są rózne kategorie, dzięki którym jest możliwe bardziej sprawiedliwe porównanie instalacji. I tak nieźle, że na Megazlocie oceniający znalazł jakiś złoty środek pomiędzy dźwiękiem, mocą, jakością zabudowy i innymi czynnikami, które normalnie są dzielone do róznych klas. Zerknij na pasca.org.pl - sporo to wyjaśni. |
Zgadza się, ale nie ma co porównywać się do profesjonalnie organizowanych konkursów.
Moim zdaniem opomiarowanie to najprostrze rozwiązanie - nie ma wtedy możliwości o posądzanie sędziego o jakąś stronniczość ( mam nadzieję, że tak nie było i nigdy nie będzie ). W tym wypadku masz konkretny wynik, ktory daje Ci odpowiednią pozycję na liście + np. dodatkowe punkty za jakośc instalacji i zabudowy.
Jeżeli chodzi o sam sprzęt grający, to każda firma projektuje instalację pod konkretne gusta muzyczne słuchacza. Inna instalacja będzie do jazzu ( która jest chyba najbardziej wymagająca ), inna do rocka, a jeszcze inna do techno.... Podobnie jest w profesjonalnych instalacjach domowych.
Jest też mała wada - będą tutaj uprzywilejowani słuchacze techno  _________________ Tomek - Bydgoszcz
GG 159719
=> kiedyś Laga 1, teraz Laga 2  |
|
Powrót do góry |
|
 |
|